Poniżej znajdziesz regulamin sklepu internetowego Obroża Elektryczna, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży, formach dostawy i płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym.
Sklep należy do czeskiej spółki Reedog s.r.o., Sedmidomky 459/8, 101 00 Praga, Czechy, VAT ID: CZ05179220.
W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail info@obroza-elektryczna.pl lub dzwoniąc pod numer +48 579 061 399.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów Zespół sklepu Obroża Elektryczna
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
- Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
- PayPal – system płatności PayPal należący do PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118 349),
- GoPay – serwis płatności elektronicznych GoPay wykorzystywany przez firmę GOPAY s.r.o. Plana 67 Plana 370 01 Republika Czeska Reg. Nr.: 26046768 tel. +48 88 388 32 88 WWW: www.gopay.com/pl, e-mail: gopay@gopay.pl
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://obroza-elektryczna//Strony/regulamin
- Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem https://obroza-elektryczna.pl,
- Sprzedawca – Reedog s.r.o., Sedmidomky 459/8, 101 00 Praga, Czechy, VAT ID: CZ05179220.
Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną, świadcząc jednocześnie na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Sklepu, Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Sklepu.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
- Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
- dostęp do Internetu,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
- Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
- Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności założenia konta w Sklepie.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
- Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Z chwilą przesłania formularza rejestracyjnego, między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest umowa o prowadzenie konta w Sklepie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając konto.
- Umowę o prowadzenie konta w Sklepie może również wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym Sprzedawca, jeżeli Kupujący korzysta ze Sklepu w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub Regulaminem, a w szczególności, gdy Kupujący:
- korzysta ze Sklepu w sposób zaburzający funkcjonowanie Sklepu,
- korzysta ze Sklepu w sposób utrudniający korzystanie ze Sklepu innym użytkownikom,
- podał w koncie nieprawdziwe dane osobowe,
- przesyła za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie treści bezprawne, w szczególności treści wulgarne, obraźliwe, dyskryminujące, nawołujące do agresji lub nienawiści.
- Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail info@obroza-elektryczna.pl. W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 30 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
Składanie zamówienia
- Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.
- Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący może założyć konto z poziomu zakładki „Moje konto” lub w trakcie składania zamówienia.
- W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
- wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kup” – przy niektórych produktach dodanie do koszyka może wymagać uprzedniego wyboru rozmiaru,
- przejść do widoku koszyka,
- wybrać sposób dostawy i płatności za zamówienie,
- kliknąć w przycisk „dalej”,
- wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia,
- zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować - Kupujący akceptuje Regulamin tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i rzeczywiście akceptuje jego postanowienia; akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia,
- kliknąć w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
- Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności za zamówienie w postaci płatności on-line, po kliknięciu w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” Kupujący zostanie przeniesiony na stronę transakcyjną serwisu Przelewy24.pl albo PayPal celem dokonania płatności za zamówienie. Po dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
- Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności za zamówienie inną niż płatność on-line, po kliknięciu w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” zostanie przeniesiony od razu na stronę z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
- W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
- Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 6 powyżej.
Formy dostawy i metody płatności
- Kupujący ma do wyboru następujące formy dostawy zamówienia złożonego w Sklepie:
- Kurier DPD (orientacyjny czas dostawy: 2 dni robocze od zrealizowania zamówienia),
- Kurier Pocztex (orientacyjny czas dostawy: 3-4 dni robocze od zrealizowania zamówienia),
- Przesyłka poza granice Polski (orientacyjny czas dostawy: w zależności od kraju dostawy od zrealizowania zamówienia).
- Koszt dostawy prezentowany jest zawsze w toku składania zamówienia. Koszt ten ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca odmiennie określi w Sklepie.
- Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności za zamówione produkty:
- płatność on-line (realizowana za pośrednictwem GoPay albo PayPal),
- płatność za pobraniem (wybór tej formy to dodatkowy koszt w wysokości 5 zł),
- przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy.
Realizacja zamówienia
- Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w § 4 Regulaminu, na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
- Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności w postaci przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy, zobowiązany jest zapłacić za zamówienie w terminie 7 dni od chwili zawarcia umowy.
- Realizacja zamówienia polega na jego przygotowaniu do wysyłki do Kupującego. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą przygotowania zamówienia do wysyłki.
- Czas realizacji zamówienia każdorazowo wskazany jest w opisie produktu.
- Jeśli zamówienie obejmuje więcej niż jeden produkt, czasem realizacji zamówienia jest najdłuższy czas wskazany w opisie produktu wchodzącego w skład zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili dokonania płatności za zamówienie.
- Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej Kupującego potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie wysyłkę zamówienia do Kupującego.
- W przypadku nieprzyjęcia przesyłki, gdy decyzję taką podejmie Kupujący, odmawiając przyjęcia przesyłki lub nie odbierając jej w miejscu dostawy, sprzedawca może zażądać od Kupującego pokrycia kosztów poniesionych na transport
Odstąpienie Konsumenta od umowy
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
- Kupujący odsyła rzeczy wraz z odstąpieniem od umowy na adres:
2130M FROGMAN ul. Stawowa 91 43–400 Cieszyn* *w przypadku wysyłki zwrotnej/reklamacyjnej kuwety Litter Robot maksymalny wymiar kartonu to 80cmx60cmx60cm Adres w Cieszynie jest tylko adresem pocztowym, nasza firma nie ma tam fizycznie sklepu ani magazynu. Paczka z adresu pocztowego na terenie Polski przesyłana jest następnie do naszej siedziby w Pradze. Paczka dociera do magazynu w Pradze po około 7-10 dniach roboczych od nadania. Tak więc realny czas otrzymania od nas przesyłki wynosi ok. 7-10 dni roboczych od nadania. Jeśli zależy państwu na czasie prosimy nadać paczkę na poniższy adres w Czechach: Reedog s.r.o. ul. Sedmidomky 459/8 101 00 Praga Czechy tel. +420 216 216 106
- Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego tutaj: Formularz odstąpienia od umowy , jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy w terminie 15-30 dni od dnia objęcia rzeczy Sprzedawca nie zwraca kwoty za przesyłkę oraz ma możliwość odjęcia kwoty od zwrotu za skrócony pasek obroży, uszkodzenia na obroży lub nadajniku oraz zniszczone opakowanie.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Nie jest możliwe zastosowanie odstąpienia od umowu jeśli przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu. W przypadku naszego sklepu są to np. zwykłe i automatyczne kuwety dla kotów.
Odpowiedzialność za wady
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Zakres i zasady odpowiedzialności (rękojmi) za wady regulują postanowienia art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego. Na zasadach określonych w tych przepisach, Kupujący może m.in. żądać usunięcia wady, wymiany rzeczy na wolną od wad, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy.
- Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę produktu powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Konsument może skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego dostępnego tutaj Formularz reklamacyjny
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 30 dni od dnia doręczenia mu reklamacji
- Sposoby złożenia reklamacji: Dostarczenie formularza reklamacyjnego oraz reklamowanego towaru do punktu reklamacyjnego na adres:
2130M FROGMAN ul. Stawowa 91 43–400 Cieszyn* *w przypadku wysyłki zwrotnej/reklamacyjnej kuwety Litter Robot maksymalny wymiar kartonu to 80cmx60cmx60cm Adres w Cieszynie jest tylko adresem pocztowym, nasza firma nie ma tam fizycznie sklepu ani magazynu. Paczka z adresu pocztowego na terenie Polski przesyłana jest następnie do naszej siedziby w Pradze. Paczka dociera do magazynu w Pradze po około 7-10 dniach roboczych od nadania. Tak więc realny czas otrzymania od nas przesyłki wynosi ok. 7-10 dni roboczych od nadania. Czas rozpatrzenia reklamacji liczony jest od fizycznego przyjęcia urządzenia w naszej siedzibie w czeskiej Pradze. Jeśli zależy państwu na czasie prosimy nadać paczkę na poniższy adres w Czechach Reedog s.r.o. ul. Sedmidomky 459/8 101 00 Praga Czechy
- W przypadku odmowy przyjęcia reklamacji przez klienta, towar będzie przechowywany przez sprzedawcę za kwotę 4 zł/dzień. Uprzednio zostanie wezwany dwukrotnie mailowo i SMS d odbioru wyznaczonej rzeczy. W przypadku braku reakcji na pierwsze wezwanie do 48 godzin, zostanie wysłane kolejne z terminem na odbiór do 48 godzin. Następnie klient zostanie wezwany do zapłacenia należności za bezumowne przechowywanie rzeczy.
Dane osobowe i pliki cookies
Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem https://obroza-elektryczna.pl/
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Pozostałe postanowienia
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Kupujący, którzy posiadają konto w Sklepie o każdej zmianie Regulaminu zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do konta. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu, Kupujący ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta poprzez usunięcie konta lub złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia, w dowolnej formie, o wypowiedzeniu umowy o prowadzenie konta.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 11.06.2018
- Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie .pdf – linki znajdują się poniżej Regulaminu.
|