Nie jesteś pewien co do właściwego wyboru? A może obawiasz się, że urządzenie nie zadziała na Twojego psa? Nie ma problemu. Możesz wypróbować dowolny produkt z naszej oferty i zwrócić go w ciągu 30 dni bez podawania przyczyny.
W razie wątpliwości skontaktuj się z nami pod numerem infolinii +48 443 444 443 lub mailowo info@obroza-elektryczna.pl.
|
|
Procedura zwrotu lub wymiany towaru
- Składasz zamówienie i wybierasz metodę wysyłki i płatności
- Dostarczymy przesyłkę na wskazany adres
- Po otrzymaniu przesyłki rozpoczyna się 30-dniowy okres testowy.
- Jeśli urządzenie spełnia wszystkie Twoje oczekiwania, zatrzymujesz produkt.
- Jeśli wolisz wypróbować inną opcję (lub zwrócić produkt), odeślij go do nas.
- Do przesyłki należy dołączyć kopię faktury i wypełniony formularz odstąpienia od umowy.
- Po otrzymaniu przesyłki skontaktujemy się z Tobą w celu omówienia dalszych kroków (zwrot pieniędzy lub wymiana na inny model).
Uwaga: Wyjątek stanowi karma, kosmetyki, środki przeciw pasożytom, artykuły medyczne i higieniczne, toalety dla psów i kotów.
Przy zwrocie możemy od wartości produktu odjąć:
- Uszkodzone/brakujące oryginalne opakowanie: 15% ceny produktu (od 15 do 30 dni)
- Porysowany, uszkodzony nadajnik/odbiornik : 20% ceny produktu
- Akcesoria do produktu (brakujące, uszkodzone, skrócona obroża...) : wartość produktu
Podczas testowania obroży w okresie 30 dni zalecamy zabezpieczenie urządzenia przed uszkodzeniami i zarysowaniami (np. owinięcie odbiornika folią)