Zadzwoń do nas (Pn-Pt 8-16:30)

Testowanie urządzeń

Nie jesteś pewien co do właściwego wyboru? A może obawiasz się, że urządzenie nie zadziała na Twojego psa? Nie ma problemu. Możesz wypróbować dowolny produkt z naszej oferty i zwrócić go w ciągu 30 dni bez podawania przyczyny. 

W razie wątpliwości skontaktuj się z nami pod numerem infolinii +48 579 061 399 lub mailowo info@obroza-elektryczna.pl.

 

                                                               

Procedura zwrotu lub wymiany towaru

  • Składasz zamówienie i wybierasz metodę wysyłki i płatności
  • Dostarczymy przesyłkę na wskazany adres
  • Po otrzymaniu przesyłki rozpoczyna się 30-dniowy okres testowy.
  • Jeśli urządzenie spełnia wszystkie Twoje oczekiwania, zatrzymujesz produkt.
  • Jeśli wolisz wypróbować inną opcję (lub zwrócić produkt), odeślij go do nas.
  • Do przesyłki należy dołączyć kopię faktury i wypełniony formularz odstąpienia od umowy.
  • Po otrzymaniu przesyłki skontaktujemy się z Tobą w celu omówienia dalszych kroków (zwrot pieniędzy lub wymiana na inny model).

 

Uwaga: Wyjątek stanowi karma, kosmetyki, środki przeciw pasożytom, artykuły medyczne i higieniczne, toalety dla psów i kotów.

Przy zwrocie możemy od wartości produktu odjąć: 

  • Uszkodzone/brakujące oryginalne opakowanie: 15% ceny produktu (od 15 do 30 dni)
  • Porysowany, uszkodzony nadajnik/odbiornik : 20% ceny produktu
  • Akcesoria do produktu (brakujące, uszkodzone, skrócona obroża...) : wartość produktu


Podczas testowania obroży w okresie 30 dni zalecamy zabezpieczenie urządzenia przed uszkodzeniami i zarysowaniami (np. owinięcie odbiornika folią) 

 

Adres do zwrotów: 

2130M FROGMAN
Stawowa 91
43–400 Cieszyn

 

Formularz odstąpienia od umowy