Jak dokonać zakupu

 

W jaki sposób i do kiedy mogę oddać produkt?

Zakupiony towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki (obroże treningowe i ogrodzenia obowiązuje 30 dniowy okres). Produkt możesz wypróbować, ale nie używać intensywnie, uszkodzić lub zepsuć. Towar wyśij na Obroza-elektryczna.pl, ul. Główna 22, 59-921 Kopaczów. W przypadku gdy towar będzie uszkodzony, niepełny lub wyraźnie nadmiernie użytkowany możemy poprosić o wyrównanie finansowe powstałej szkody.

 

Jak reklamować towar?  

Reklamowany produkt wyślij na adres podany w zakładce kontakt, razem z kopią dowodu zakupu, kontaktowym numerem telefonu i krótkim opisem problemu. W zależności od przypadku reklamacja może trwać do 30 dni. Reklamacje zawsze staramy się jednak rozwiązać jak najszybciej.

 

Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócony towar?

Jeżeli zwracasz towar pocztą lub kurierem, środki finansowe zwrócimy zgodnie z obowiazującym prawem w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy i otrzymaniu towaru.

 

 

  

 

 

 

 

Co oznacza dostawa 3-5 dni lub dłużej? 

 

Towar, który jest oznaczony takim terminem dostawy nie znajduje się fizycznie w naszym magazynie. Większość zamówionych produktów oznaczonych tym terminie możemy wysłać w określonym czasie, zdarzają się jednak wyjątki. Przykładowo urlop lub brak towaru naszego dostawcy/producenta. Jeżeli chcesz się upewnić co do terminu dostawy, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem kontaktowym 579 061 399.

 

Zmiana zamówienia, sposobu płatności lub doręczenia, anulowanie zamówienia.

Zmiany i anulowania zamówienia możesz dokonać telefonicznie lub przez e-mail. Dotyczy to również dodania lub usunięcia danej pozycji z zamówienia. Aby zmienić sposób dostawy lub płatności również skontaktuj się telefonicznie lub mailowo.

 

    

 

 

Reprezentuję polską firmę lub inny niż Czechy kraj EU, chciałbym zamówić towar bez VAT. Czy istnieje taka możliwość?

Jesteśmy czeską firmą. Wystawiamy wewnątrzwspólnotowe faktury, jeżeli reprezentujesz polską firmę lub firmę z innego kraju Unii Europejskiej, która posiada uprawienia do transakcji między krajami UE (Twoja firma musi posiadać potwierdzony unijny numer VAT) otrzymasz fakturę ze stawką VAT 0%. W takim przypadku przed numerem NIP wpisz kod PL (w przypadku Polski).

.