W jaki sposób i do kiedy mogę oddać produkt?Zakupiony towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki (obroże treningowe i ogrodzenia obowiązuje 30 dniowy okres). Produkt możesz wypróbować, ale nie używać intensywnie, uszkodzić lub zepsuć. Towar wyślij na Przesyłkownia ID 99782957 ul. Mostowa 4 43–400 Cieszyn. W przypadku gdy towar będzie uszkodzony, niepełny lub wyraźnie nadmiernie użytkowany możemy poprosić o wyrównanie finansowe powstałej szkody. |
![]() |
|
Jak reklamować towar?Reklamowany produkt wyślij na adres podany w zakładce kontakt, razem z kopią dowodu zakupu, kontaktowym numerem telefonu i krótkim opisem problemu. W zależności od przypadku reklamacja może trwać do 30 dni. Reklamacje zawsze staramy się jednak rozwiązać jak najszybciej. |
Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócony towar?Jeżeli zwracasz towar pocztą lub kurierem, środki finansowe zwrócimy zgodnie z obowiazującym prawem w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy i otrzymaniu towaru.
|
|
|
Co oznacza dostawa 3-5 dni lub dłużej?
Towar, który jest oznaczony takim terminem dostawy nie znajduje się fizycznie w naszym magazynie. Większość zamówionych produktów oznaczonych tym terminie możemy wysłać w określonym czasie, zdarzają się jednak wyjątki. Przykładowo urlop lub brak towaru naszego dostawcy/producenta. Jeżeli chcesz się upewnić co do terminu dostawy, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem kontaktowym 579 061 399. |
Zmiana zamówienia, sposobu płatności lub doręczenia, anulowanie zamówienia.Zmiany i anulowania zamówienia możesz dokonać telefonicznie lub przez e-mail. Dotyczy to również dodania lub usunięcia danej pozycji z zamówienia. Aby zmienić sposób dostawy lub płatności również skontaktuj się telefonicznie lub mailowo.
|
|
|
Reprezentuję polską firmę lub inny niż Czechy kraj EU, chciałbym zamówić towar bez VAT. Czy istnieje taka możliwość?Jesteśmy czeską firmą. Wystawiamy wewnątrzwspólnotowe faktury, jeżeli reprezentujesz polską firmę lub firmę z innego kraju Unii Europejskiej, która posiada uprawienia do transakcji między krajami UE (Twoja firma musi posiadać potwierdzony unijny numer VAT) otrzymasz fakturę ze stawką VAT 0%. W takim przypadku przed numerem NIP wpisz kod PL (w przypadku Polski). . |