Reklamacje

Procent reklamacji produktów kupiony w naszym sklepie stale maleje. Niezbędną informacją dla Ciebie jest fakt, że w naszym sklepie internetowym masz dokładnie taką samą gwarancję jak w każdym sklepie stacjonarnym. Wszystkie reklamacje staramy się rozwiązać jak najszybciej. Nie obawiaj się, że na informację zwrotną będziesz musiał czekać w nieskończoność (najczęściej reklamacja jest rozwiązania w ciągu 10-14 dni od wysyłki towaru przez klienta). Gwarancja zaczyna obowiązywać w momencie odebrania przez Ciebie produktu (odebrania od kuriera lub z poczty). Na większość produktów w naszym sklepie udzielamy 24 miesięcznej gwaranacji (w niektórych przypadkach 36). Sprzedawca odpowiada za wszystkie wady produktu, które ma towar w momencie odebrania go przez klienta lub, które powstały w ciągu obowiązywania gwarancji. Nie dotyczy to wad powstałych w wyniku błędnego użytkowania lub wad mechanicznych. Reklamacje prosimy odsyłać dowolnym przewoźnikiem (np. kurier, poczta).

 

Postępowanie reklamacyjne

W przypadku wady w zakupionym towarze, skontaktuj się proszę z naszym oddziałem reklamacji (tel. 579 061 399) lub poprzez e-mail na info@obroza-elektryczna.pl. Po uzgodnieniu, wyślij go poniższy adres z krótkim opisem, powstałej wady oraz kopią dokumentu sprzedaży. Czas dostawy do serwisu od momentu nadania wynosi 7-8 dni roboczych.

Formularz odstąpienia od umowy

Formularz reklamacyjny

Reklamowany produkt prosimy odesłać na adres:

Przesyłkownia - ID 99782957 obroża-elektryczna.pl

Plac Juliusza Słowackiego 1

43-400 Cieszyn

  • Uwaga jest to magazyn pośredni, z którego towar jest przesyłany do centrali przez co proces zwrotu jest wydłużony o około 3 – 5 dni.

Dany produkt dokładnie wyczyść (w przypadku wysłania zabrudzonego towaru będzie naliczana kwota 50 zł za czyszczenie)

  • Produkt zapakuj razem z wypełnionym formularzem i dowodem zakupu (faktura zakupu)
  • Wysyłaj kompletny towar, z jasnym opisem usterki. Nigdy nie wysyłaj towaru za pobraniem! W takim przypadku towar nie zostanie odebrany.
  • Kwotę za przesyłkę opłacimy tylko w przypadku uznanej reklamacji i przesłania dowodu nadania do 15 dni od jego wystawienia. 
  • Towar prosimy wysyłać pocztą lub kurierem, niestety nie ma możliwości osobistego przyjęcia zwrotu lub reklamacji pod podanym adresem.