Reklamacje

Procent reklamacji produktów kupiony w naszym sklepie stale maleje. Niezbędną informacją dla Ciebie jest fakt, że w naszym sklepie internetowym masz dokładnie taką samą gwarancję jak w każdym sklepie stacjonarnym. Wszystkie reklamacje staramy się rozwiązać jak najszybciej. Nie obawiaj się, że na informację zwrotną będziesz musiał czekać w nieskończoność (najczęściej reklamacja jest rozwiązania w ciągu 10-14 dni od wysyłki towaru przez klienta). Gwarancja zaczyna obowiązywać w momencie odebrania przez Ciebie produktu (odebrania od kuriera lub z poczty). Na większość produktów w naszym sklepie udzielamy 24 miesięcznej gwarancji (w niektórych przypadkach 36). Sprzedawca odpowiada za wszystkie wady produktu, które ma towar w momencie odebrania go przez klienta lub, które powstały w ciągu obowiązywania gwarancji. Nie dotyczy to wad powstałych w wyniku błędnego użytkowania lub wad mechanicznych. Reklamacje prosimy odsyłać dowolnym przewoźnikiem (np. kurier, poczta).

 

 

Postępowanie reklamacyjne

W przypadku wady w zakupionym towarze, skontaktuj się proszę z naszym oddziałem reklamacji (tel. 579 061 399) lub poprzez e-mail na info@obroza-elektryczna.pl. Po uzgodnieniu, wyślij go poniższy adres z krótkim opisem, powstałej wady oraz kopią dokumentu sprzedaży. Czas dostawy do serwisu od momentu nadania wynosi 7-8 dni roboczych.

Formularz odstąpienia od umowy

Formularz reklamacyjny

Reklamowany produkt prosimy odesłać na adres* (nie obowiązuje dla kuwet Litter Robot):

2130M FROGMAN 

ul. Stawowa 91

43–400 Cieszyn

  • Uwaga jest to magazyn pośredni, z którego towar jest przesyłany do centrali przez co proces zwrotu jest wydłużony o około 3 – 5 dni.
  • *w przypadku wysyłki zwrotnej/reklamacyjnej kuwety Litter Robot należy zaadresować ją bezpośrednio do magazynu w Pradze, zwrot na adres w Cieszynie będzie odsyłany do nadawcy na jego koszt:
    Reedog s.r.o.
    ul. Sedmidomky 459/8
    101 00 Praga
    Czechy

Dany produkt dokładnie wyczyść (w przypadku wysłania zabrudzonego towaru będzie naliczana kwota 50 zł za czyszczenie)

  • Produkt zapakuj razem z wypełnionym formularzem i dowodem zakupu (faktura zakupu)
  • Wysyłaj kompletny towar, z jasnym opisem usterki. Nigdy nie wysyłaj towaru za pobraniem! W takim przypadku towar nie zostanie odebrany.
  • Kwotę za przesyłkę opłacimy tylko w przypadku uznanej reklamacji i przesłania dowodu nadania do 15 dni od jego wystawienia. 
  • Towar prosimy wysyłać pocztą lub kurierem, niestety nie ma możliwości osobistego przyjęcia zwrotu lub reklamacji pod podanym adresem.
  • W przypadku odmowy przyjęcia reklamacji przez klienta, towar będzie przechowywany przez sprzedawcę za kwotę 4 zł/dzień. Uprzednio zostanie wezwany dwukrotnie mailowo i SMS do odbioru wyznaczonej rzeczy. W przypadku braku reakcji na pierwsze wezwanie do 48 godzin, zostanie wysłane kolejne z terminem na odbiór do 48 godzin. Następnie klient zostanie wezwany do zapłacenia należności za bezumowne przechowywanie rzeczy.