Procent reklamacji produktów kupiony w naszym sklepie stale maleje. Niezbędną informacją dla Ciebie jest fakt, że w naszym sklepie internetowym masz dokładnie taką samą gwarancję jak w każdym sklepie stacjonarnym. Wszystkie reklamacje staramy się rozwiązać jak najszybciej. Nie obawiaj się, że na informację zwrotną będziesz musiał czekać w nieskończoność (najczęściej reklamacja jest rozwiązania w ciągu 10-14 dni od wysyłki towaru przez klienta). Gwarancja zaczyna obowiązywać w momencie odebrania przez Ciebie produktu (odebrania od kuriera lub z poczty). Na większość produktów w naszym sklepie udzielamy 24 miesięcznej gwarancji (w niektórych przypadkach 36). Sprzedawca odpowiada za wszystkie wady produktu, które ma towar w momencie odebrania go przez klienta lub, które powstały w ciągu obowiązywania gwarancji. Nie dotyczy to wad powstałych w wyniku błędnego użytkowania lub wad mechanicznych. Reklamacje prosimy odsyłać dowolnym przewoźnikiem (np. kurier, poczta).
|
W przypadku wady w zakupionym towarze, skontaktuj się proszę z naszym oddziałem reklamacji (tel. 579 061 399) lub poprzez e-mail na info@obroza-elektryczna.pl. Po uzgodnieniu, wyślij go poniższy adres z krótkim opisem, powstałej wady oraz kopią dokumentu sprzedaży. Czas dostawy do serwisu od momentu nadania wynosi 7-8 dni roboczych.
Formularz odstąpienia od umowy
Reklamowany produkt prosimy odesłać na adres* (nie obowiązuje dla kuwet Litter Robot):
2130M FROGMAN
ul. Stawowa 91
43–400 Cieszyn
Dany produkt dokładnie wyczyść (w przypadku wysłania zabrudzonego towaru będzie naliczana kwota 50 zł za czyszczenie)
W przypadku odmowy przyjęcia reklamacji przez klienta, towar będzie przechowywany przez sprzedawcę za kwotę 4 zł/dzień. Uprzednio zostanie wezwany dwukrotnie mailowo i SMS do odbioru wyznaczonej rzeczy. W przypadku braku reakcji na pierwsze wezwanie do 48 godzin, zostanie wysłane kolejne z terminem na odbiór do 48 godzin. Następnie klient zostanie wezwany do zapłacenia należności za bezumowne przechowywanie rzeczy.